loading...
nEFLe
آخرین ارسال های انجمن
nEFLe بازدید : 144 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)
یک فروشنده کوکاکولا که برای فروش به عربستان سعودی رفته بود، دست از پا درازتر برگشت و کاملاً ناامید شده بود. یکی از دوستانش از اون پرسید: چرا در عربستان موفق نبودی؟ فروشنده جواب داد: وقتی رفتم خیلی مطمئن بودم که می تونم فروش خوبی داشته باشم، اما یک مشکل داشتم، و اون این بود که نمی دونستم چه طور عربی صحبت کنم به همین دلیل به خودم گفتم که این پیام رو از طریق سه تا پوستر انتقال بدهم: پوستر اول: یک مرد که روی ماسه های داغ صحرا دراز کشیده و کاملاً خسته و از حال رفته است. پوستر دوم: مرد داره کوکاکولا می نوشه. پوستر سوم: مرد ما هم اکنون کاملاً سرحال و شاداب است. دوستش گفت: خیلی عالیه، این طرح باید جواب می داد. فروشنده جواب داد: ولی هیچ کس به من نگفته بود که اونها از راست به چپ می خونن
برچسب ها داستانك , جالب , تبليغ , كوكا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 200
  • بازدید کلی : 18,844